Beste patiënt,
Zoals u hier al eerder heb kunnen lezen hebben wij als praktijk op 16 oktober 2024 een nieuwe telefooncentrale gekregen. Deze telefooncentrale heeft grote voordelen voor u als patiënt maar ook voor onze praktijkmedewerkers. Echter hebben wij van meerdere patiënten vernomen dat het regelmatig gebeurd dat als ze in de wachtrij ‘hangen’, opeens uit het niets de verbinding verbroken wordt. Na onderzoek zijn wij er achter gekomen dat dit te maken heeft met de gezamenlijke internetverbinding in het pand, deze is overbelast en niet stabiel. Hierdoor ontstaan zogenaamde ‘haperingen’ wat het verbreken van de verbinding zou kunnen verklaren.
We vinden dit uiterst vervelend omdat we telefonische bereikbaarheid erg belangrijk vinden. Dat dit heeft kunnen gebeuren hebben wij helaas niet kunnen voorzien ondanks alle goede voorbereidingen. Weet dat wij een spoed-aanvraag hebben uitstaan bij ons IT bedrijf en bij KPN voor het aanleggen van een nieuwe netwerkverbinding. Hiermee hopen we dat bovenstaande problemen zijn opgelost.
Nog een tip voor als u problemen ervaart: laat een terugbelverzoek achter in plaats van te kiezen voor de wachtrij. Of stuur een e-consult via uw patiëntportaal met uw vraag.. Daarmee omzeilt u bovenstaande problemen en kunnen wij u toch van zorg voorzien.
Wij willen onze excuses aanbieden voor deze hinder en willen tevens uw geduld en begrip vragen tot de oplossing werkend is.
Een hartelijke groet namens dokter Fonderson,
Mw. H. Lindhout
Praktijkmanager Huisartspraktijk Fonderson