Problemen met telefonie

Beste patiënt,

Zoals u hier al eerder heb kunnen lezen hebben wij als praktijk op 16 oktober 2024 een nieuwe telefooncentrale gekregen. Deze telefooncentrale heeft grote voordelen voor u als patiënt maar ook voor onze praktijkmedewerkers. Echter hebben wij van meerdere patiënten vernomen dat het regelmatig gebeurd dat als ze in de wachtrij ‘hangen’, opeens uit het niets de verbinding verbroken wordt. Na onderzoek zijn wij er achter gekomen dat dit te maken heeft met de gezamenlijke internetverbinding in het pand, deze is overbelast en niet stabiel. Hierdoor ontstaan zogenaamde ‘haperingen’ wat het verbreken van de verbinding zou kunnen verklaren.

We vinden dit uiterst vervelend omdat we telefonische bereikbaarheid erg belangrijk vinden. Dat dit heeft kunnen gebeuren hebben wij helaas niet kunnen voorzien ondanks alle goede voorbereidingen. Weet dat wij een spoed-aanvraag hebben uitstaan bij ons IT bedrijf en bij KPN voor het aanleggen van een nieuwe netwerkverbinding. Hiermee hopen we dat bovenstaande problemen zijn opgelost.

Nog een tip voor als u problemen ervaart: laat een terugbelverzoek achter in plaats van te kiezen voor de wachtrij. Of stuur een e-consult via uw patiëntportaal met uw vraag.. Daarmee omzeilt u bovenstaande problemen en kunnen wij u toch van zorg voorzien.

Wij willen onze excuses aanbieden voor deze hinder en willen tevens uw geduld en begrip vragen tot de oplossing werkend is.

Een hartelijke groet namens dokter Fonderson,

Mw. H. Lindhout

Praktijkmanager Huisartspraktijk Fonderson

Inschrijven

We zijn weer open voor nieuwe inschrijvingen!

U kunt zich aanmelden als nieuwe patiënt door het onderstaande formulier in te vullen mits u woonachtig bent in Hoogvliet.

Bent u woonachtig in Spijkenisse? Zilveren Kruis verwijst momenteel patiënten uit Spijkenisse naar ons door vanwege het huisartsentekort in deze regio. U bent welkom om u in te schrijven. Houdt er wel rekening mee dat we in verband met de reisafstand geen huisbezoeken kunnen afleggen.

Per patiënt ontvangen we graag 1 inschrijfformulier.
Belangrijk! Laat uw huidige huisarts weten dat u zich laat inschrijven bij een andere praktijk i.v.m. de overdracht van uw medisch dossier. Wanneer uw inschrijving en overdracht voltooid zijn, kunt u bij ons terecht voor een behandeling.

Persoonlijke informatie
Contactgegevens
Verzekeringsgegevens
Medische informatie
Voorkeur apotheek