Bereikbaarheid
De praktijk is voor spoedeisende en/of levensbedreigende situaties elke werkdag (telefonisch) bereikbaar tussen 8:00 -17:00 uur.
Voor het maken van afspraken en het stellen van reguliere vragen zijn wij elke werkdag telefonisch bereikbaar tussen 08:00-10:30 uur en tussen 13:30-16.00 uur. Tijdens deze tijden kunt u ook kiezen om een terugbelverzoek achter te laten, zodat u niet in de wachtrij hoeft te blijven wachten. De terugbelverzoeken die voor 17.00u zijn achtergelaten worden dezelfde werkdag nog teruggebeld. Na 2 werkdagen nog niet teruggebeld? Bel dan opnieuw. Let op: laat geen terugbelverzoek achter als er sprake is van een spoedeisende situatie!
Daarnaast zijn we ook 24/7 via MijnGezondheid.Net te bereiken voor het aanvragen van herhaalrecepten, inzage in uw medische dossier, inzien van uitslagen, het stellen van vragen en het maken van een afspraak. U zou ons erg kunnen helpen door gebruik te maken van deze functionaliteiten. Maakt u hier nog geen gebruik van? Informeer dan bij de assistente over de mogelijkheden.
Wij willen u erop wijzen dat al onze telefoongesprekken worden opgenomen voor training- en kwaliteitsdoeleinden.
Wij willen u vriendelijk vragen om bij voorkeur naar ons te bellen voor het maken van een afspraak of het opvragen van uitslagen in plaats van naar balie te komen.
Voor het maken van afspraken en het stellen van reguliere vragen zijn wij elke werkdag telefonisch bereikbaar tussen 08:00-10:30 uur en tussen 13:30-16.00 uur. Tijdens deze tijden kunt u ook kiezen om een terugbelverzoek achter te laten, zodat u niet in de wachtrij hoeft te blijven wachten. De terugbelverzoeken die voor 17.00u zijn achtergelaten worden dezelfde werkdag nog teruggebeld. Na 2 werkdagen nog niet teruggebeld? Bel dan opnieuw. Let op: laat geen terugbelverzoek achter als er sprake is van een spoedeisende situatie!
Daarnaast zijn we ook 24/7 via MijnGezondheid.Net te bereiken voor het aanvragen van herhaalrecepten, inzage in uw medische dossier, inzien van uitslagen, het stellen van vragen en het maken van een afspraak. U zou ons erg kunnen helpen door gebruik te maken van deze functionaliteiten. Maakt u hier nog geen gebruik van? Informeer dan bij de assistente over de mogelijkheden.
Wij willen u erop wijzen dat al onze telefoongesprekken worden opgenomen voor training- en kwaliteitsdoeleinden.
Wij willen u vriendelijk vragen om bij voorkeur naar ons te bellen voor het maken van een afspraak of het opvragen van uitslagen in plaats van naar balie te komen.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.